Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 23 apr 2019 Christina Johansson

Årets säsong startar måndagen den 20/5 och fortsätter varje måndag tom 5/8.

Varmt Välkomna till Ekåsen Sandhem.

• 22 apr 2019 Eva-Lotta Örn

Vilket datum börjar bilbingo i år ?

• 12 mar 2019 Birgitta

Även slutdatum blir fel, antar att ska vara MÅNDAGEN 5 augusti.
    Hälsningar Birgitta

• 12 mar 2019 Birgitta

Skrivfel ang sommarens bingo! Enligt info står det MÅNDAGEN 21 MAJ men jag antar att det ska vara MÅNDAGEN 20 MAJ.
    De flesta vet att det är på måndagar
    Hälsningar Birgitta

• 2 jul 2018 Christina Johansson

Det ligger uppe på Citykoll

• 2 jul 2018 anna

hej!
    kan ni inte lägga upp bilbingon på citykoll.se så det är enklare att hitta kvällana? tack på förhand för trevliga bingon!
    då når det säkert fler med som inte bara är i sportvärlden och runt om mullsjö!

• 12 feb 2018 Micko

Då var det dax att starta upp träningen för vårat 08 lag (07-08-09)Träning är på onsdagar i Kyrkekvarn17.30-19.00.Vi åker från IP ca 17.25.IP kommer vara öppet från ca 17.00 för ombyte!Vi hälsar gamla som nya spelare välkomna! Hälsningar Micko.

• 20 okt 2017 Tina

Helt rätt Johan. Vi återkommer efter helgen med exakt info, så håll ut!! Tack för engagemanget!!

• 20 okt 2017 Johan

Sandhem är teoretiskt klara för minst särspel! Oavsett hur det går i helgens matcher så blir ni som "sämst" bästa tvåan. Om dessutom Högvad förlorar med mindre än 8 mål så blir det istället gruppseger...

• 19 okt 2017 Tina

Ja, det blir troligen en skiljematch sista helgen i denna månad. Vi vet inte exakt hur det ser ut ännu men efter helgens matcher vet vi ( vi är spellediga denna helgen)